Kirby: Power Paintbrush
Kirby is aan de rol! Een boze heks heeft onze roze vriend vervloekt en in een bal veranderd. Alsof dat nog niet erg genoeg is, is Dreamland veranderd in een schilderij! Aan jou de taak om Kirby door het land te loodsen en het van deze kleurrijke kwaal te verlossen. Met de stylus schilder je rails op het scherm met magische inkt zodat Kirby een dolle achtbaanrit beleeft en in volle vaart op vijanden in kan knallen. Wees alert met je stylus als je Kirby door de acht bontgekleurde werelden leidt die overlopen van mechanische monsters, duistere gewelven, dodelijke lavastromen, spookachtige doolhoven, ijskoude sneeuwvelden en ondergrondse labyrinten.
Kirby zou Kirby niet zijn als hij de krachten van verslagen tegenstanders niet zou kunnen overnemen. Zo verander je Kirby in een gevaarlijke vuurbal, een razendsnel rad, een raket, een blok ijs, een ballon of zelfs een hoop kleverige naalden. Naast het hoofdavontuur van de game tref je in Kirby: Power Paintbrush ook uitdagende eindbaasgevechten aan, een Time Attack Mode en de spelstand Line Attack, waarin je moet proberen met zo min mogelijk inkt je doel te bereiken.