Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis
In de eerste Mario vs. Donkey Kong probeerde Mario alle Mini Mario's te vinden – maar deze keer is het aan de kleintjes om de boel te redden! Gebruik het touchscreen om de Mini Mario's door de breinbrekende, met obstakels gevulde levels te leiden en Pauline te redden, die wederom door Donkey Kong gevangen is.
Naast Mini Mario-speelgoed zul je ook Mini Donkey Kong-, Mini Toad- en Mini Peach-figuurtjes tot je beschikking hebben. Gebruik ze om de tachtig levels te doorkruisen, DK’s mini-handlangers te omzeilen, en uiteindelijk oog in oog te staan met de agressieve aap zelf!