Ben je klaar voor de volgende uitdaging?
Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is jouw brein? volgt de blauwdruk van het origineel en komt met compleet nieuwe oefeningen waarmee je je hersenen in vorm kan houden.
Gebaseerd op de bevindingen van neurowetenschapper Dr. Ryuta Kawashima biedt Meer Brain Training je een verzameling van simpele dagelijkse oefeningen die je helpen je brein te stimuleren.