Nintendo presents: Style Boutique
In Nintendo presents: Style Boutique kun je als styliste je eigen winkel openen en zelf bepalen welke kleding je daarin wilt verkopen. Je kunt meedoen aan modeshows, online naar nieuwe spulletjes snuffelen of het opnemen tegen andere stylistes. Je begint als assistente in een kledingwinkel, waar je mensen adviseert over hun outfits. Elke klant heeft zijn eigen stijl en persoonlijkheid, dus moet je goed nadenken over je adviezen om je klanten tevreden te stellen.
In je dagboek verschijnen regelmatig uitnodigingen voor modeshows in de Exhibition Hall en deze kun je bezoeken om op de hoogte blijven van de laatste trends in de modewereld. Je kunt voor je collecties kiezen uit meer dan 10.000 voorwerpen van zestien verschillende merken, in de meest uiteenlopende stijlen. Kun jij de ‘must have’-trend van het seizoen creëren? Vergeet niet dat het vak van mode-expert veel toewijding, goede planning en grote inzet vereist. Als je niet zorgt dat je de juiste spullen op voorraad hebt, is het snel gedaan met je winkel.
Nintendo presents: Style Boutique laat je niet alleen je eigen winkel beheren. Je woning in het spel hangt ook vol met de nieuwste ontwerpen, van schotse ruitrokjes tot tulpjurkjes en van high-tech sportschoenen tot kniehoge laarzen. Je kunt uren doorbrengen met het passen van nieuwe combinaties en het daarop afstemmen van je haar en make-up om zo mooi en modieus mogelijk voor de dag te komen.
Als het royale aanbod aan kapsels en make-up je nog niet genoeg is, kun je ook de kapsalon of schoonheidsspecialist bezoeken voor een make-over. Je kunt kiezen uit tientallen stijlen, kleuren en highlights. Bepaal zelf of je eruit wilt zien als een geisha of een diva. Wat make-up betreft, kun je niet alleen kiezen uit alle denkbare soorten lipsticks, oogschaduw en mascara, maar je kunt ook gekleurde contactlenzen dragen en de vorm van je wenkbrauwen veranderen. Om inspiratie op te doen en de nieuwste trends te ontdekken kun je door virtuele magazines bladeren.
Er zijn wedstrijden op verschillende niveaus die je uitdagen je stijl op de catwalk te showen. Als de jury jouw modegevoel als beste beoordeelt, ontvang je een exclusieve prijs voor je winkel en heb je kans dat je foto verschijnt in ‘Nuances’ - het eigen magazine van Nintendo presents: Style Boutique, vol met de nieuwste trends en modetips.