Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All
Ace Attorney Phoenix Wright keert terug om de onschuldigen te beschermen en de schuldigen te straffen in dit vervolg op een van de meest verrassende en originele Nintendo DS-toppers van 2006. In Justice for All onderzoek je vier nieuwe zaken die stuk voor stuk bijzonder ingewikkeld zijn en bomvol zitten met kleurrijke figuren. Wederom is elke zaak in twee fases opgesplitst. In de onderzoeksfase bezoek je de plaats van de misdaad, interview je getuigen en verzamel je bewijsmateriaal. In de rechtszaalfase moet je resultaten laten zien, de getuigen aan een kruisverhoor onderwerpen en zorgen dat feiten en fictie gescheiden worden. Alleen zo kun je er voor zorgen dat jouw cliënt vrij wordt gesproken en de ware schuldige gevonden.