Resident Evil: Deadly Silence
Sluit je aan bij S.T.A.R.S.-leden Jill Valentine en Chris Redfield in deze waanzinnige remake van het oorspronkelijke Resident Evil. Verken een gigantisch landhuis met duistere geheimen in elke kamer, terwijl je voor je leven moet vechten tegen levensgevaarlijke zombies!
Knappe 3D graphics, vele uren gameplay en een werkelijk griezelige sfeer bezorgen zelfs doorgewinterde horrorfans koude rillingen! In Classic Mode kun je het origineel opnieuw beleven, of kies Rebirth Mode om dit met extra DS-eigenschappen te doen, zoals Touch Screen puzzels en first- person gevechten waar je zombies met een mes te lijf gaat - en bovendien veel meer actie voor je neus krijgt: meer kogels, meer zombies en veel meer gevaren!