Walk with me! Breng beweging in je leven!
Zet de eerste stap op weg naar een gezondere levensstijl met Walk With Me! Breng beweging in je leven op de Nintendo DS. Walk With Me! wordt geleverd met twee speciale 'Activiteitenmeters' die je kunnen helpen om je lichaam in beweging te brengen, als je ritme even in een dal zit. De software biedt waardevolle inzichten bij het opzetten van een dagelijkse routine – de gezondste manier van leven.
Je hoeft slechts één van de Activiteitenmeters vast te maken aan je riem, in je zak te doen of zelfs aan de halsband van je hond te bevestigen, en je kunt op pad! De Activiteitenmeter houdt iedere stap die je gedurende de dag zet bij, en stuurt de informatie naar je Nintendo DS. Daar begint het plezier: door gebruik te maken van het touchscreen en de stylus, kun je de resultaten die je verzamelt op allerlei manieren gebruiken.
De Activiteitenmeter is geen gewone stappenteller. Eén van de leukste kenmerken is dat hij je in staat stelt om ook je familie, vrienden en zelfs huisdieren mee te laten doen. Maximaal vier verschillende personen kunnen hun eigen Activiteitenmeter gebruiken, in combinatie met één enkele Game Card.
Door gebruik te maken van het touchscreen en de stylus kunnen jij en andere Walk With Me!-spelers de resultaten op allerlei manieren benutten en zelfs opmerkingen plaatsen bij de eigen gegevens. Je kunt beginnen door jezelf een stapdoel te stellen, om naar zo veel of zo weinig stappen te streven als je denkt aan te kunnen. Vervolgens kun je een kijkje nemen in de Records-sectie, waar je prestaties worden gepresenteerd in verschillende duidelijke en compacte grafieken.
Met behulp van de verzamelde informatie van de Activiteitenmeter geeft de software je behulpzame adviezen over al dan niet bereikte doelen. Je loopprestaties worden zelfs vergeleken met die van een dier! De software stelt ook leuke minidoelen voor je op nadat je je resultaten hebt gezien – misschien om vette etenswaren voor de rest van die dag te mijden, of misschien juist om jezelf te ontspannen en te verwennen.
Haal je vrienden en familie erbij en bewandel de weg naar een gezondere levensstijl met Walk With Me!
Deskundigen adviseren dagelijks een equivalent van zo'n 30 minuten stevig doorlopen. Natuurlijk kun je gewoon naar buiten gaan voor een wandeling van een half uur, maar als zoiets lastig lijkt in te passen in je werkdag, zijn er tal van maniertjes om elke dag op dit totaal uit te komen!
Spel en ontspanning - Maak lopen leuker met minigames
Walk With Me! helpt je niet alleen een gezondere levensstijl aan te meten, maar maakt ook nog eens iedere stap die je zet meer de moeite waard met behulp van een keur aan leuke minigames.
De stappen die worden vastgelegd door de Activiteitenmeter fungeren als een soort betaalmiddel en je kunt ze op allerlei manieren in het spel uitgeven. Je kunt meer leren over de wereld, zien hoeveel elektriciteit je bewegingen zouden genereren of op reis gaan door de ruimte! Lees verder om te ontdekken hoe Walk With Me! zorgt dat al je stappen goed benut worden.
Light Up zet alle lichaamsbeweging van jou, je vrienden en familie samen, om in virtuele elektriciteit, die vervolgens wordt gemeten om te zien hoe veel licht al jullie stappen tezamen zouden genereren. Als je meer tijd hebt doorgebracht op de bank dan op de benen, zullen je stappen waarschijnlijk niet veel meer dan een klein gloeilampje of een toorts kunnen verlichten.
Maar als je juist van hot naar her hebt gelopen, zul je misschien zien dat je niveau van lichaamsbeweging hoog genoeg is om een stel schijnwerpers van energie te voorzien, of zelfs om een hele stad te verlichten! Als je het zover weet te schoppen, weet je dat je bereidheid om te lopen met sprongen vooruit is gegaan.