Pak de stylus en maak je op om Yoshi te helpen bij het redden van Baby Mario in de unieke actiegame Yoshi Touch & Go.
Terwijl Yoshi Baby Mario door side-scrolling levels draagt, gebruik jij de stylus om eieren te gooien naar vijanden, Yoshi naar fruit te leiden en om over gevaren te springen. In verticaal scrollende levels omcirkel je vijanden met wolken en breng je Baby Mario via de lucht in veiligheid.
Met de simpele maar precieze besturing op het touchscreen kunnen spelers van alle leeftijden en vaardigheidsniveaus van Yoshi Touch & Go genieten!