Ah! Heaven, is een platformspel in oosterste inktstijl.
Je speelt als een ziel die naar de hemel op wilt spelen. Hoewel de poort geopend is, zul je het pad zelf moeten bewandelen. Tijdens je reis kom je in allerlei gevaarlijke situaties terecht; kun je deze overwinnen en ten hemel stijgen?