Alt-Play: Jason Rohrer Anthology
Alt-Play brengt de interessantste resultaten van onafhankelijk spelontwerp naar Nintendo DSiWare, waardoor spelers een aantal van de meest unieke ervaringen in computer- en videospellen kunnen beleven op Nintendo DSi of Nintendo DSi XL. Deze compilatie bevat drie van de bekendste spellen van de met prijzen bekroonde onafhankelijke spelontwerper Jason Rohrer: Passage, Gravitation en Between.De thema's en de manier waarop ze worden gepresenteerd in het werk van Rohrer ontlokken gedachten en emoties die je zelden ervaart bij andere spellen!