Neem de leiding over een bende pinguins die steeds weer in de nesten geraken!
Ze zijn ontvoerd uit Antarctica door een sluwe geleerde en hebben jouw hulp nodig om thuis te komen. Loods ze veilig door 100 ijzige levels door ze te laten lopen, springen of wachten. Zonder jouw kans hebben ze geen kans om te overleven dus help ze bij het ontwijken van gebroken ijs, vallende kooien, wolven en andere gevaarlijke hindernissen.
Dit puzzelspel in vogelvluchtperspectief is eenvoudig om aan te beginnen, maar niet eenvoudig om mee te stoppen!