Rise On! Na 20 jaar is het legendarische verloren project “Dark Void” weer opgedoken! Capcom gaf toestemming voor het opnieuw creëren van deze klassieke 8-bit-titel, nu met de naam “Dark Void Zero”, voor Nintendo DSi. Jij bent Rusty, de eerste mens die in de Void is geboren. Neem het op tegen de Watchers en breng een einde aan hun overheersing van de aarde. Met de hulp van Nikola Tesla en een hypermodern raketpak vecht Rusty tegen de Watchers en hun volgelingen over de spanne van drie intense levels, vol actie en intrige.