Extreme Hangman
Zo heb je nog nooit galgje gespeeld! Jouw missie is om 'Hangman' te redden van zijn vijanden door het verborgen woord te raden. Door verkeeerd te raden, komt hij een stap dichter in de buurt van dood door geweer, wurging, uitgewissing of ophanging. Speel alleen of daag een vriend uit voor een duel. Extreme Hangman bevat 7 verschillende grappige animaties, meer dan 2000 woorden in verscheidene categorieën en 3 moeilijkheidsniveau's.