Forgotten Legions
Forgotten Legions is een innovatief realtime strategiespel in een fantasy-setting en is exclusief voor Nintendo DSiWare. Kies uit twee unieke partijen en voer het bevel over 18 units in 30 missies.
De endless-stand brengt uren aan uitdagende gameplay, met de kans om je resultaten te uploaden naar een ranglijst op het internet.