Frenzic is een uniek puzzelspel dat op een hoog tempo je hersenen bezig houdt! Je hebt de basis in enkele minuten onder de knie, maar het duurt maanden voordat je het spel tot in de finesse beheerst. Iedere keer ontdek je nieuwe strategieën die het uiterste van je grijze cellen vergen. Strijd tegen je eigen records en verander langzaam van Newbie in Frenzic Master. Frenzic is essentieel voor puzzelfans van alle leeftijden!