Beleef een stukje Nintendo-geschiedenis met de Game & Watch-reeks voor Nintendo DSiWare. Elke titel is een getrouwe kopie van een klassiek LCD-spel uit de vroege jaren '80, inclusief normale Game A- en alternatieve Game B-spelstanden. Geen enkel Game & Watch-spel zou compleet zijn zonder de ‘Watch’-functie - elke titel bevat dus een volledig functionele klok. In Donkey Kong Jr. is de grote aap door Mario gevangen. Als zoon van DK, moet je je vader redden door sleutels te verzamelen, waarmee je zijn kooi kunt openen. Spring en klim, ontwijk krokodillen en vogels en maak een goed getimede sprong om de slingerende sleutel te pakken. In Game B bewegen de vijanden sneller en kan Donkey Kong Jr. minder lang aan de klimplanten blijven hangen.