Jewel Quest 4 Heritage
Ga met Rupert op speurtocht door de tombes en kastelen uit de overlevering van Hernan Cortes. Verwissel juwelen en verzamel puzzelstukken om een verbluffend web van familiehistorie te ontrafelen. Met meer dan 170 nieuwe juwelenborden en drie verschillende spelstanden staan je in elk level nieuwe verrassingen te wachten.