My Australian Farm
My Australian Farm is een regelrechte foksimulator! je begint slechte met een leeg veld, een beetje geld en een emoe. Geef de emoe te eten en zorg ervoor!
Zodra het beest tevreden is, legt het eieren die je kunt verkopen en met dit geld koo je nieuwe diern op de markt en uitrusting in de winkel.
Zo bouw je beetje bij beetje je boederij op en speel je bonussen vrij (een graanwinkel, een windturbine, een heilige steen etc.) en kun je dieren ruilen met vrienden die My Farm, My Exotic Farm, My Asian farm of My Australian Farm spelen!