Pyoro
Pyoro is een kleine vogel met een lange tong en een onstilbare honger naar bonen. Gelukkig voor hem, vallen er constant bonen naar beneden. Maar als Pyoro een boon laat vallen, wordt er een gat in de grond geslagen, waar hij niet overheen kan. In dit snelle actiespel heb je vaardigheden en strategie nodig om zoveel mogelijk bonen te vangen en degenen die je niet kunt vangen te ontwijken. Zorg ook dat je niet vast komt te zitten! Hoe hoger je een boon uit de lucht grijpt, hoe meer punten je krijgt. Daarnaast kun je als je Pyoro uitspeelt, het nog snellere Pyoro 2 vrijspelen! In dit spel kun je op hoge snelheid pitten uitspugen om meer bonen dan ooit neer te halen! (Let op: onderdelen van deze software kunnen in eerder uitgebrachte software voorkomen.)