Rabi Laby 2
De koningin van Wonderland heeft haar trouwe volgelingen opdracht gegeven om Alice en Rabi gevangen te nemen en ze mee te nemen naar haar duistere rijk.
Rabi Laby 2 is de volgende aflevering in deze puzzelreeks vol actie. Gevangen in een duister rijk moeten onze twee helden samenwerken om verraderlijke vallen en fatale apparaten te ontwijken terwijl ze uit diverse levels ontsnappen.
Je kunt zowel Alice als haar ontploffende konijnenvriendje Rabi besturen. Door gebruik te maken van Rabi’s talent om hoog te springen en op bevel te kunnen exploderen, laat je beide karakters samenwerken om de deur van de uitgang van elk level te bereiken. Er kunnen hintmunten gevonden worden die onmisbare hulp geven en er worden rangmedailles uitgereikt afhankelijk van hoe snel de uitgang in elk level wordt gevonden.