The Price is Right
“Kom naar beneden en sla je slag!” in The Price is Right, de ultieme interactieve spelshow-ervaring. Nu met nog meer beroemde prijsspellen, nieuwe personages en bijgewerkte stages! Raad de juiste prijzen om je weg van de rij deelnemers naar het hoofdpodium te vinden. Speel populaire prijsspellen, geef een slinger aan het grote wiel, en strijd in de Showcase voor geweldige prijzen en grote geldbedragen.