Maak een reis aan boord van de gloednieuwe Titanic: de grootste en meest luxueuze oceaanstomer die ooit gebouwd is.
Precies 100 jaar nadat het oorspronkelijke schip van Southampton naar New York voer, vaart de nieuwe Titanic dezelfde koers. Het nieuwe vaartuig biedt net zoveel luxe en overdaad als de eerste Titanic, maar is wel uitgerust met moderne veiligheidsmaatregelen en reddingsboten.
Vlak nadat je het ruime sop kiest, kom je erachter dat iemand aan boord van plan is om het schip op te blazen. Het is jouw taak om de bom te vinden en de schurk te ontmaskeren door middel van een reeks puzzels en raadsels.