Word Tyrol de schattenjager, verzamel schatten en ontsnap uit de grotten. Wees gewaarschuwd, er liggen wezens op de loer in de diepten van de grotten en de natuurelementen werken je tegen. Gebruik je pikhouweel wijselijk zodat je niet opgesloten en voor eeuwig verloren raakt in de duisternis van de grotten.
Kan Tyrol genoeg schatten verzamelen om het hart te winnen van de vrouw van wie hij houdt?