Wizard Defenders
Er was eens... een magisch land van tovenaars en heksen op het randje van oorlog. Hordes angstaanjagende monsters naderen het koninkrijk en de dappere tovenaars maken zich op om huis en haard te redden. Gebruik je spreuken tegen de monsters en maak combinaties om hen voor eens en altijd te vernietigen! Houd de monsters zo ver mogelijk van je kasteel en vernietig alle obstakels. Hoe verder je komt in het spel, hoe uitdagender de monsters worden.