Mario Party 6
De nieuwste uitvoering van dit beroemde en uiterst populaire gezelschapsspel bevat 75 nieuwe mini-games, 8 nieuwe speelborden, plus de Nintendo GameCube microfoon die essentieel is voor de nieuwe games!
Het spel verandert afhankelijk van wanneer je het speelt (overdag of 's avonds) en je hoeft minder lang te wachten op je beurt dan in eerdere edities.