It's-a me, Mario!
Heb je nog nooit van Mario gehoord? Heb je sinds de jaren 80 geen Mario-game meer aangeraakt? Of ken jij Mario en zijn avonturen op je duimpje? Neem hoe dan ook een kijkje op de pagina hieronder!
Luister naar een groeiende collectie Nintendo-soundtracks op je smartapparaat met Nintendo Music.
Speel je favoriete games altijd, overal en met iedereen met de spelsystemen uit de Nintendo Switch-familie.
Maak kennis met amiibo, een leuke manier om je favoriete Super Mario-personages en -games te gebruiken.