Metroid Prime 2 Echoes
Stap opnieuw in de schoenen van de zwoele premiejaagster Samus Aran in dit intense vervolg op het legendarische Metroid Prime.
De prachtige graphics en de ongeëvenaarde actie van de vorige titel keren terug in een spannend nieuw avontuur voor één speler, waarin Samus schitterende, maar ook angstaanjagende werelden van licht en duisternis doorkruist. Voor het eerst in de geschiedenis van de serie kunnen nu ook tot vier spelers tegen elkaar spelen, zoekend naar wapens, over het plafond klimmend en rond rollend als Morph Balls om te ontsnappen. Metroid Prime 2 Echoes laat je niet meer los...