Paper Mario: The Thousand-Year Door
De onvermoeibare loodgieter voert zijn origami kunsten weer uit in een uitstekende RPG voor de GameCube!
Vouw Mario's unieke flexibele vormen tot een vliegtuig om het luchtruim te verkennen, of draai hem zijwaarts om door dunne doorgangetjes te sneaken tijdens je tocht om de ontvoerde Princess Peach te redden. Speur een enorme wereld af op zoek naar Star Crystals en loop oude vrienden en nog oudere vijanden opnieuw tegen het papieren lijf. Zorg ook dat je het toekijkende publiek niet in de steek laat wanneer je de slechteriken aanpakt, anders krijgen ze het op hun heupen!
Onnoemelijk grappig, ongelooflijk vermakelijk en visueel onvergelijkbaar met wat dan ook - Paper Mario: The Thousand-Year Door is hét avontuur van het jaar.