SSX On Tour
De schitterende snowboardbelevenis keert terug, compleet met speciale gaststerren! Alsmede de gebruikelijke keuze uit de trendy 'boarders. Daarnaast kun je ook nog kiezen uit de potige Mario, Luigi en Peach uit de stal van Nintendo. Een scherpe surrealistische presentatiestijl gecombineerd met eenvoudige prachtige in-game visuele effecten, die je niet meer loslaten. Wintersportverslaafden zullen het met mij eens zijn dat: SSX On Tour de perfectie benaderd. Of je nu tegen de computer speelt of tegen een vriend, met dit spel kun je over enorme terreinen snowboarden of skiën: wedstrijden winnen, op jacht gaan naar voorwerpen of je rivalen overtreffen. Spring, draai en probeer zoveel mogelijk medailles te vergaren of vergeet dit alles en freestyle je weg door de verschillende terreinen. Probeer echter niet te vallen! Als je een time-out nodig hebt, kun je je karakter aanpassen of je kunt even achterover leunen en naar de te gekke deuntjes luisteren (zoals Bloc Party, Jurassic 5, Queens of the Stone Age, Iron Maiden en nog veel meer). Gelet op wat SSX On Tour allemaal te bieden heeft, sleept dit spel je wel door de wintermaanden heen en langer ook!