Multiplayer Zelda! Slechts twee woorden die perfect samenvatten waarom je deze game simpelweg niet mag missen. In The Legend of Zelda: Four Swords Adventures kun je met tot drie andere spelers (of in je eentje, met hulp van de computer) samenwerken maar ook elkaar tegenwerken als Links van verschillende kleuren op zowel de televisie als de Game Boy Advance. Loop je op de TV een grot binnen dan zie je je character op je GBA-scherm verschijnen! Help elkaar door met z'n vieren zware obstakels op te ruimen maar zorg dat jij als eerste alle Rupees te pakken krijgt. Met bekende elementen uit het Zelda universum plus vele nieuwe verrassingen is Four Swords Adventures een avontuur dat je voor altijd bij zal blijven.