Speel alleen of samen met je vrienden!
Maak kennis met een gloednieuwe versie van de cultklassieker waarin ontbijten en duiveluitdrijving centraal staan: #Breakforcist Battle. Gebruik de balk onder in beeld om blokken kapot te schieten met je bal.