Ervaar dit veelgeprezen meesterwerk met zijn beroemde Sumi-e-stijl in oogverblindende hoge resolutie.
Kruip in de huid van Amaterasu, de Japanse zonnegodin die zich manifesteert in de vorm van de legendarische witte wolf Shiranui. Gebruik magische vaardigheden, aanvallen en goddelijke penseeltechnieken om Nippon weer van kleur en leven te voorzien.