A Normal Lost Phone
A Normal Lost Phone is een game waarin je de telefoon van een onbekende vindt en steeds meer te weten komt over de eigenaar ervan.
De game neemt de vorm aan van een verhalende speurtocht. Om de eigenaar van de telefoon beter te leren kennen spit je door zijn berichten, foto's en applicaties. Je komt steeds meer te weten over Sam, zijn vrienden, familie en relaties, tot op de avond dat hij 18 wordt en op mysterieuze wijze verdwijnt...