FATAL FURY 2 is een vechtgame die in 1992 is uitgebracht door SNK in Japan.
Terry, Andy en Joe zijn terug na het vorige deel. Ook zijn er vijf nieuwe vechters.
Naast Desperation Moves die het verloop van de strijd kunnen bepalen, kunnen spelers ook met elkaar vechten in de achtergrond van ieder level.