ACA NEOGEO METAL SLUG 3
METAL SLUG 3 is een actiespel dat in 2000 door SNK is uitgebracht in Japan. Het is feitelijk het vierde deel in de METAL SLUG-serie.
Spelers kunnen het slagveld betreden met vier verschillende helden en een breed arsenaal wapentuig. Nieuwe Slugs, zoals de Drill Slug, garanderen nog meer spannende en spectaculaire actie!