ACA NEOGEO MUTATION NATION
Een gestoorde maar geniale bioloog heeft ervoor gezorgd dat mensen in losgeslagen mutanten zijn veranderd. Twee jonge kerels gaan hier tegenin om hun eigen stadje te redden. Vecht met al je moed en gebruik actievolle combo's en zes speciale moves.