ACA NEOGEO REAL BOUT FATAL FURY SPECIAL
REAL BOUT FATAL FURY SPECIAL is een vechtspel dat in 1997 is uitgebracht door SNK. Het introduceerde een splinternieuw tweelijns-gevechtssysteem en een verbeterd krachtmetersysteem. Bovendien werd de mogelijkheid om de tegenstander 'uit de ring' te duwen afgeschaft en is het tactische gevechtssysteem verder verbeterd. Inclusief Wolfgang Krauser zijn er 19 vechters om uit te kiezen.