SAMURAI SHODOWN II is een vechtgame, uitgebracht door SNK in 1994.
De legendarische game met rondvliegende wapens en non-stop gevechten is terug, en beter dan ooit! Vier nieuwe personages voegen zich bij de elf voorgaande strijders en stappen op het strijdtoneel voor grootse gevechten. Met het nieuwe Rage System en Weapon Breaking Attacks staan er heel wat epische en intense gevechten voor je klaar!