ACA NEOGEO SAMURAI SHODOWN III
SAMURAI SHODOWN III is een vechtspel dat in 1995 is uitgebracht door SNK. Het is een vervolg op SAMURAI SHODOWN II. Je kunt nu je Rage-meter vullen en in de lucht blokken. Ook hebben alle personages nu twee vechtstijlen om uit te kiezen: Slash en Bust, en is het aantal mogelijkheden om te vechten flink uitgebreid.