Krijgers die allemaal hun eigen bedoelingen hebben, binden de strijd aan met Amakusa, die opnieuw tot leven is gewekt en uit is op totale wereldheerschappij.
Aanvallen met de Anger Gauge kunnen onverwachte resultaten hebben en veldslagen nóg intenser maken!