SENGOKU is een actiegame die in 1991 in Japan is uitgebracht door SNK.
Spelers nemen het op tegen geesten die tot leven komen in het verwoeste Washington City.
Wissel tussen de gepantserde wolf, de samoerai of de ninja om iedere situatie de baas te worden.