ACA NEOGEO SENGOKU 3
Shinobi reist over de wereld om ondoden te verslaan en kwaadaardige zielen te zuiveren. Hak, werp, beuk en gebruik wapens, ninjakunsten en ultieme ninjakunsten in deze hyperactieve ninja-game.