THE KING OF FIGHTERS '94 is een vechtgame die in 1994 is uitgebracht in Japan door SNK.
In deze game gaan de oorspronkelijke personages uit THE KING OF FIGHTERS '94, FATAL FURY en IKARI WARRIORS de strijd aan. De teamgevechten van drie tegen drie en elementen zoals de Super Deathblow waren veelbetekenend voor latere vechtgames.