ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '96
In deze game speel je met 27 personages, en gebruik je verschillende gameplaymechanieken zoals Emergency Evasion. Korte en middellange sprongetjes worden in deze legendarische gamereeks voor het eerst toegepast, en zorgen voor een nieuwe diepgang in gevechten. Het verhaal focust op het tweede hoofdstuk van de Orochi-trilogie.