ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '99
Deze game vormt het begin van het hoofdstuk NESTS in het verhaal van KOF. In plaats van Kyo Kusanagi staat het nieuwe personage K' centraal.
In deze game kunnen spelers kennismaken met de spelstand Striker Match, waardoor de klassieke KOF-gameplay nog meer diepgang krijgt.