16 op historische figuren gebaseerde personages gaan de strijd met elkaar om te bepalen wie de sterkste is. Aan deze versie zijn nieuwe elementen toegevoegd, zoals de heldmeter, extra aanval en blokaanvallen, voor nog spannender gevechten!