ACORN Tactics
Buitenaardse blubbers staan op het punt om onze planeet binnen te vallen. Het Alien Counter Offensive Response Network (ACORN) heeft de taak om hun boosaardige plannen te stoppen! Stel een team van gigantische lopende tanks samen en gooi ze in de strijd!
In deze game speel je door 25 gigantische missies om de wereld uit de 'handen' van King Blob te redden.
Neem je eigen strijdteam mee in de willekeurige missiegenerator, verover procedureel gegenereerde legerbasissen of ga voor de beste score in een van de eindeloze gevechten.