Animal Puzzle - Dierenpuzzel voorschoolse leerspel voor kinderen en peuters
Dit educatieve puzzelspel voor dieren is speciaal ontwikkeld voor kleine kinderen in de kleuterleeftijd en voor kleuters.
Het puzzelspel bevat veel geweldige, grappige en unieke dierenmotieven die geschikt zijn voor kinderen.