Edelstein is een wereld bewoond door drie stammen. Hier woedde ooit een grote oorlog, maar dankzij een verbond tussen deze stammen heerst er nu vrede. Niemand dacht dat het ooit zou gebeuren, maar de wereld dreigt ten onder te gaan. Het is tijd voor Bine en zijn vrienden om de echte waarheid en de geschiedenis van deze wereld te ontdekken!
Antiquia Lost is een fantasie-RPG met prachtige turn-based gevechten in 2D. Gebruik de eigenschappen van de drie stammen, Fai, Ruta en Eeth, en word heer en meester van het slagveld.
Lunaria, de heldin die voor de helft uit slijm bestaat, eet edelstenen en kan krachtige aanvallen van monsters nabootsen. In deze game kun je de heldin naar wens aanpassen en zelfs de sterkste vijanden verslaan!