10-Yard Fight is een sportgame die in 1983 door IREM is uitgebracht.
Spelers kunnen American football spelen met simpele en intense speltechnieken. Scoor touchdowns tegen steeds beter wordende tegenstanders.
Deze versie van 10-Yard Fight bevat ook de versie van VS 10-Yard Fight uit 1984 met de extra stand voor twee spelers.